ΩΦΕΛΗ ΤΩΝ

ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ

ΩΜΕΓΑ-3

ΛΙΠΑΡΩΝ ΟΞΕΩΝ

Η κατανάλωση ωμέγα-3 λιπαρών οξέων συνιστάται σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας, από την παιδική ηλικία έως την ενήλικη ζωή, μέσα από μια ποικίλη, ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή.

Από τη στιγμή που ανακαλύφθηκαν τα οφέλη των ωμέγα-3 EPA και DHA στο καρδιαγγειακό σύστημα, το ενδιαφέρον για αυτά τα λιπαρά οξέα είναι αυξανόμενο μέχρι σήμερα και ήδη υπάρχουν διαθέσιμα επιστημονικά στοιχεία που τα συσχετίζουν και με πολλά άλλα οφέλη για την υγεία.

Εάν βασιστούμε στους ισχυρισμούς υγείας που έχουν εγκριθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μπορούμε να διακρίνουμε τα ακόλουθα οφέλη που συνδέονται με την πρόσληψη των ωμέγα-3 EPA και DHA.

ΟΦΕΛΗ ΤΩΝ ΩΜΕΓΑ-3 EPA ΚΑΙ DHA ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

“Το EPA και το DHA συμβάλλουν στη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάς”

Το ενδιαφέρον για τα θαλάσσιας προέλευσης ωμέγα-3 λιπαρά οξέα ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970, όταν σε αρκετές μελέτες παρατηρήθηκε χαμηλή συχνότητα καρδιαγγειακών παθήσεων στους Εσκιμώους της Γροιλανδίας, παρά το γεγονός ότι η διατροφή τους ήταν πλούσια σε λιπαρά. Τώρα είναι πλέον γνωστό ότι υπεύθυνα για αυτά τα ευεργετικά αποτελέσματα στην καρδιαγγειακή υγεία είναι δύο ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται αποκλειστικά σε προϊόντα θαλάσσιας προέλευσης: το EPA και το DHA.

Ένα φιλέτο Μπακαλιάρου Pescanova παρέχει τα 250 mg EPA και DHA που είναι απαραίτητα ημερησίως για τη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάς.

Η πρόσληψη αυτών των δύο θαλάσσιας προέλευσης ωμέγα-3 λιπαρών οξέων βοηθάει επίσης στη διατήρηση των τριγλυκεριδίων και της αρτηριακής πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα:

Πίεση αίματος: “Η ημερήσια πρόσληψη 3g EPA και DHA βοηθάει στη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα.”

Τριγλυκερίδια: “Η ημερήσια πρόσληψη 2g EPA και DHA βοηθάει στη διατήρηση φυσιολογικών επιπέδων τριγλυκεριδίων στο αίμα.”

ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ-3 DHA ΣΤΗΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

“Το DHA συμβάλλει στη διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας του εγκεφάλου”

Το μακράς αλυσίδας ωμέγα-3 DHA βρέθηκε ότι είναι μέρος των μεμβρανών των νευρώνων. Η πρόσληψη του έχει συνδεθεί με τη φυσιολογική λειτουργία του εγκεφάλου σε ενήλικες και για να επιτευχθεί αυτό το όφελος συνιστάται ημερήσια πρόσληψη 250 mg DHA.

ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ-3 DHA ΣΤΗΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΜΒΡΥΪΚΗ ΚΑΙ ΒΡΕΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ

“Η πρόσληψη του ωμέγα-3 DHA κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού συμβάλλει στη φυσιολογική ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου και του βρέφους.”

Ομοίως, έχει αποδειχθεί η σπουδαιότητα του ωμέγα-3 DHA κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και της γαλουχίας. Κατά την ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου, μεγάλες ποσότητες DHA συσσωρεύονται σε αυτό το όργανο, ιδιαίτερα κατά το τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης όπου συμβαίνει η μεγαλύτερη αύξηση του νευρικού ιστού, και αυτή η συσσώρευση συνεχίζεται κατά τη διάρκεια των πρώτων μηνών της ζωής του μωρού. Συνεπώς, μια επιπλέον πρόσληψη 200 mg DHA συνιστάται σε εγκύους και θηλάζουσες μητέρες, για να καλυφθούν οι ανάγκες του εμβρύου και του μωρού, αντίστοιχα.

ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ-3 DHA ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ

“Το DHA συμβάλλει στη διατήρηση της φυσιολογικής όρασης”

Το ωμέγα-3 DHA αποτελεί επίσης μέρος των φωτοϋποδοχέων ή των κυττάρων που βρίσκονται στον αμφιβληστροειδή χιτώνα και είναι υπεύθυνα για την όραση.

Για τη διατήρηση της οπτικής λειτουργίας σε ενήλικες, η ημερήσια πρόσληψη 250 mg DHA είναι απαραίτητη.

ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ-3 DHA ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

“Η πρόσληψη του ωμέγα-3 DHA κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού συμβάλλει στη φυσιολογική ανάπτυξη των ματιών του εμβρύου και του βρέφους”

Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι η πρόσληψη του ωμέγα-3 DHA είναι απαραίτητη κατά τη διάρκεια της κύησης και της γαλουχίας για τη βέλτιστη ανάπτυξη της όρασης, θεωρώντας ότι μια επιπλέον πρόσληψη 200 mg DHA σε εγκύους και θηλάζουσες μητέρες βοηθάει στην ανάπτυξη της σωστής λειτουργίας της όρασης.

ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΩΦΕΛΗ ΤΩΝ ΩΜΕΓΑ-3 EPA και DHA

Σήμερα συνεχίζεται η έρευνα για τα πιθανά οφέλη των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στην πρόληψη και άλλων ασθενειών, όπως για την πιθανή προστατευτική τους επίδραση ενάντια σε διάφορες μορφές καρκίνου, ή ενάντια στην εμφάνιση του παιδικού άσθματος, καθώς και νευροεκφυλιστικών ασθενειών, όπως η άνοια ή το Αλτσχάιμερ.

ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ ΝΑΜΙΜΠΙΑΣ, ΨΑΡΙ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ ΣΕ ΩΜΕΓΑ-3 EPA ΚΑΙ DHA

Για να καλύψετε τις ανάγκες σας σε ωμέγα-3 EPA και DHA αρκεί να ακολουθήσετε μια ποικίλη διατροφή που περιλαμβάνει 3-4 μερίδες ψαριών την εβδομάδα, καθώς τα θαλασσινά είναι η μόνη φυσική πηγή αυτών των λιπαρών οξέων.

Ο Pescanova Μπακαλιάρος Ναμίμπιας αποτελεί μια εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 ΕΡΑ και DHA λιπαρών οξέων και μόνο με κατανάλωση 100 g αυτού, από οποιοδήποτε μέρος του, καλύπτετε τις ημερήσιες ανάγκες σας σε ωμέγα-3.

Nα θυμάστε ότι ο καλύτερος τρόπος για να φροντίσετε τον εαυτό σας είναι να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη διατροφή και έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Γαρίδες μικρές, χωρίς κέλυφος
Μεγάλη γεύση!
Surimi Sticks με γεύση καβουριού ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ
Πηγή πρωτεΐνης και απόλαυσης
Fish Sticks από φιλέτο μπακαλιάρου ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ
15 υγιεινά σουπερ σλουρπ!
Μπακαλιάρος ρολό φιλέτο
Και η μέρα ρολάρει άνετα!
Μπακαλιαράκια ολόκληρα χωρίς κεφάλι
Τέλεια στο τηγάνι σου!
Χταπόδι
Οι βεντούζες του δίνουν σήμα ποιότητας!