ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ

ΩΜΕΓΑ-3 EPA ΚΑΙ DHA

Όποιος ενδιαφέρεται να λάβει όλα τα οφέλη των ωμέγα-3 για την υγεία της καρδιάς θα μπορούσε να ρωτήσει: Ποιες τροφές πρέπει να καταναλώσω προκειμένου να προσληφθεί η ποσότητα των ωμέγα-3 EPA και DHA που χρειάζεται το σώμα μου;

Υπάρχουν δύο τύποι ωμέγα-3 πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, ωμέγα-3 βραχείας αλυσίδας, όπως το ALA και ωμέγα-3 μακράς αλυσίδας, όπως το EPA και το DHA. Το ωμέγα -3 ALA βρίσκεται σε μερικά τρόφιμα φυτικής προέλευσης, ενώ τα ωμέγα-3 EPA και DHA βρίσκονται μόνο στα ψάρια και τα θαλασσινά.

ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ:

ΦΥΣΙΚΗ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΩΜΕΓΑ-3 EPA ΚΑΙ

DHA ΛΙΠΑΡΩΝ ΟΞΕΩΝ

Τα ψάρια και τα θαλασσινά αποτελούν φυσικές πηγές των ωμέγα-3 EPA και DHA λιπαρών οξέων, αλλά επίσης, παρέχουν και άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα. Για το λόγο αυτό, συνιστάται η συχνή κατανάλωση ψαριών και θαλασσινών σε όλα τα ποικίλα και ισορροπημένα διαιτολόγια.

Ως εκ τούτου, ο απλούστερος τρόπος για να λάβετε τα ωμέγα-3 EPA και DHA λιπαρά οξέα είναι μέσω των τροφίμων που τα περιέχουν.

ΩΜΕΓΑ-3 EPA ΚΑΙ DHA ΛΙΠΑΡΑ ΟΞΕΑ ΣΕ ΨΑΡΙΑ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΚΡΕΑΣ

Τα τελευταία χρόνια, τα οφέλη των ψαριών με σκούρο κρέας ως πηγής ωμέγα-3 λιπαρών οξέων έχουν μαζικά δημοσιευθεί. Εκτός από τα ψάρια με σκούρο κρέας και άλλα προϊόντα της θάλασσας, όπως τα ψάρια με λευκό κρέας, τα μαλακόστρακα και τα κεφαλοπόδα αποτελούν επίσης, πολύ καλές πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, παρέχοντας ή ακόμη και υπερβαίνοντας, σε μια μερίδα, την ημερήσια πρόσληψη σε ωμέγα-3 που συνιστάται για τη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάς. Τα κατεψυγμένα ψάρια, όπως ο μπακαλιάρος, σας δίνουν την ευκαιρία να έχετε πάντα μια φυσική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων εύκολα στο σπίτι σας.

Σε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή συνιστάται η κατανάλωση ψαριών και θαλασσινών 3-4 φορές την εβδομάδα, καθώς και η εναλλαγή μεταξύ ψαριών με λευκό κρέας, ψαριών με σκούρο κρέας, μαλακόστρακων και κεφαλόποδων.

Η Pescanova προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων της θάλασσας που είναι φυσικές πηγές ωμέγα-3 EPA και DHA λιπαρών οξέων και παράλληλα ταιριάζουν εύκολα στη σύγχρονη καθημερινότητα, ώστε να μπορούν όλοι να απολαμβάνουν κάθε στιγμή τρόφιμα που συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς.

Καβουροδαγκάνες ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ
Χωρίς γλουτένη, με κέφι!
Γαρίδες μικρές, χωρίς κέλυφος
Μεγάλη γεύση!
Χταπόδι
Οι βεντούζες του δίνουν σήμα ποιότητας!
Γαρίδες γίγας χωρίς κέλυφος
Φρεσκάδα γίγας
Μπακαλιάρος φιλέτο
Επιλεγμένο και αγαπημένο
Μπακαλιαράκια ολόκληρα χωρίς κεφάλι
Τέλεια στο τηγάνι σου!